Login problemer

Hvis webTour går i stå og viser et timeglas, når du logger ind og det kun sker på en bestemt computer eller i en bestemt internetbrowser, skyldes det at webTour er ved at færdigbehandle en tidligere søgning, som den ikke blev færdig med sidst du var logget ind på webTour ved givne computeren eller i den bestemte internetbrowser.

 

Enten: Når du logger ind på vognmand kan du oppe i adresselinjen sætte "?mode=10" efter asp og trykke Enter. Eksempel: http://firmanavn.webtour.dk/bus/styring/index.asp?mode=10

 

Eller:

Du må vente med tålmodighed og lade webTour gøre sin søgning færdig. Det kan tage op til nogle minutter. Når søgningen er færdig skal du oppe i adresselinjen sætte "?mode=10" efter asp og trykke Enter. Eksempel: http://firmanavn.webtour.dk/bus/styring/index.asp?mode=10

r2pTracking ApS
Livøvej 23
8800 Viborg, Danmark
Tlf. +45 70 200 698
Email: support@webtour.dk
"webTour.dk er 100 % ejet af r2p Gruppen, som samarbejder direkte med brugerne om den videre udvikling af disponeringsværktøjet webTour".