Support

webTour-pedia (hjælpesider til webTour)

På webTours hjælpesider kan du finde små guides til hvordan man bruger webTour. Vi er næsten lige startet med at lægge disse beskrivelser ind på hjemmesiden og der vil løbende komme flere og flere guides på siden.

  

Kurser i webTour

Er der medarbejdere i virksomheden der trænger til en introduktions- eller brush-up session i brugen af webTour eller har I fået nye medarbejdere, der skal sættes grundigt ind i anvendelsen af systemet? Så kan det være, at det er en god idé, at personen deltager i en af vores nye undervisningsworkshops, så i sikrer at webTour giver det optimale udnytte i din virksomhed.

Læs mere om kurser i webTour her.

 

Brugervejledninger

Her kan du hente de nyeste brugervejledninger til webTour.

webTour er et webbaseret program til disponering, planlægning og flådestyring - udviklet specielt til logistikstyring af en vognpark.

 

Remote support

TechHouse.dk tilbyder remote support over internettet. Remote support fungerer i al sin enkelthed ved, at vi med din accept overtager din computer og afhjælper problemet mens du ser på eller får dig en kop kaffe. På den måde sikrer du og din virksomhed hurtig og effektiv afhjælpning af akut opståede problemer med din IT løsning. Husk at du kun kan få remote support efter aftale med en medarbejder fra TechHouse.dk. Kontakt derfor først en af vores konsulenter på telefon 32 222 333.

Klik her for at starte remote support.

 

Brochurer

webTour-dokumenter såsom manualer, brochurer etc. kan frit downloades.

 

 

TechHouse.dk a/s, en del af r2p Gruppen
Nørregade 13, 2. sal
4100 Ringsted, Danmark
Tlf. +45 32 222 333
Email: webtour@techhouse.dk
"webTour.dk er 100 % ejet af r2p Gruppen, som samarbejder direkte med brugerne om den videre udvikling af disponeringsværktøjet webTour".